reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tereza Simanová

Tereza Simanová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem život....... ale smrti sa nebojím. Na svete je predsa toľko omnoho hrôzostrašnejších vecí, napr.: výšky, pavúky, ostré predmety, huspenina atď atďMám sklony k závislostiam rôzneho druhu, zvyknem absurdným spôsobom obdivovať rôznych ľudí, permanentne trpím tvorivou krízou i sebadeštrukčnými sklonmi a moja adresa sa často mení....... ale i tak milujem život... /a niekedy som príliš patetická:-)/http://fotky.sme.sk/fotograf/32768/asset Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Načo sú nám hrdinovia

Tereza Simanová

Načo sú nám hrdinovia

Ako prvovolička som volila Fica a nehanbím sa za to. Verila som vtedy na hrdinov. Žila som v malom meste, končila som strednú a na vlastnej koži som pocítila to, ako obyčajných ľudí Dzurindova vláda urobila „mešec zatras sa“. Fico bol vtedy nová tvár, mladý ambiciózny politik, protiváha arogantných Dzurindovcov. Hovoril rečou, ktorej som rozumela, sľuboval presne to, čo som chcela počuť. Aké jednoduché. Volila som Fica. Prvý a posledný raz. Nehanbím sa za to, pretože práve prostredníctvom jeho osoby som začala premýšľať nad tým, že môže byť zradné vytvárať si ikony a robiť si z politikov (či iných ľudí "na očiach") hrdinov.

  • 18. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 7
Blízky východ nie je tak ďaleko II: Petra a beduínska česť

Tereza Simanová

Blízky východ nie je tak ďaleko II: Petra a beduínska česť

Trmácajúc sa uprostred noci v džípe s postarším beduínom a v snahe prelomiť trápne ticho, vypustím do éteru, že mu ďakujem za pozvanie do jaskyne a že som veľmi zvedavá na jeho manželku a deti. Beduín sa zrazu zarazí a lakonicky prehlási: "O čom to hovoríš? Ja tam žiadnu rodinu nemám. Bývam tam sám." Chvíľu mi trvá, kým si uvedomím, že tieto slová v praxi znamenajú, že sa práve čiernočiernou púšťou vydávam na pospas Abdalláhovi, o ktorom v rámci ženskej časti couchsurferskej komunity nechyrujú práve najlepšie zvesti, že všade okolo je akurát tak čierne nič a zapamätať si cestu naspäť je úplne nemožné, že keby som aj kričala, tak ma začuje akurát tak Alláh, ktorému bolo ešte pred chvíľou celkom ukradnuté, že môj hostiteľ sa nalieva alkoholickým arakom a že môj egyptský spolucestujúci Peter ma z Abdalláhovho bytu vyprevádzal slovami: take care.

  • 20. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 1
Blízky východ nie je tak ďaleko: I. Welcome to Jordan

Tereza Simanová

Blízky východ nie je tak ďaleko: I. Welcome to Jordan

Keď som z domu zdrhla prvýkrát ako štvorročné decko, potom, ako ma rodičia našli, ma stačilo letmo prefackať zo strany na stranu, aby som si (aspoň na niekoľko dní) zapamätala, že nemám opúšťať svoj revír a vrhať sa do nebezpečných ulíc plných áut, besných psov a pedofilov. Keď som mame oznámila, že odchádzam na istý čas na Blízky východ a na otázku Prečo? (prebohaživého!!!) som začala neurčito koktať, bolo mne i jej jasné, že tu už prefackanie ani iný výchovný prostriedok nepomôže. Vypočula som si teda prednášku o teroristoch, ktorá bola zavŕšená tým, že som bola donútená, aby som do googlu zadala heslá: terorist, attack, jordan. A tých pár sekúnd čakania, kým vševedúci google zobrazí výsledky, bolo asi najdlhších v mojom krátkom živote.

  • 16. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 11
Všetko, čo nemôžem spomenúť vo svojom životopise...

Tereza Simanová

Všetko, čo nemôžem spomenúť vo svojom životopise...

Zostavujem si životopis. Píše sa rok 2005, práve som nastúpila na vysokú a mám za sebou tri mesiace roznášania tanierov v Grécku. To v ňom radšej nespomeniem. Ani školu, hoci je vysoká, ale zmienka o nej by znamenala, že nie som dostatočne časovo flexibilná a akékoľvek slovo o sezónnej práci pri mori by ma automaticky začlenilo do kolónky neskúsený loser.

  • 25. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 235x
  • 44
V kocke

Tereza Simanová

V kocke

Vzala do ruky ďalšiu „neutral brown“ a vtesnala ju medzi ostatné, čím si konečne zahatala výhľad na „ shining blond“ na druhej strane regála. Spotvorený šláger v rytme hrkotu nákupných vozíkov hrá už po stý raz.

  • 4. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 729x
  • 3
reklama
Ako som znenávidela Tirolsko alebo Ako brat brata v zahraničí ničí

Tereza Simanová

Ako som znenávidela Tirolsko alebo Ako brat brata v zahraničí ničí

Mala som sedemnásť, blond vlasy, dva batohy a veľké nádeje. Sedela som v autobuse do Bolzana, ako súčasť novej vlny slovenského vysťahovalectva za prácou. Len na dva mesiace. Chvalabohu...

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 486x
  • 23
Funkcia pohovky, o ktorej sa naši nikdy nedozvedia

Tereza Simanová

Funkcia pohovky, o ktorej sa naši nikdy nedozvedia

Drahá mama, drahý otec, ak práve čítate tento blog, tak okamžite prestaňte! Nerada by som vás totiž traumatizovala odhalením svojich cestovateľských skúseností, ktoré, povedzme to diskrétne, nie sú pre uši starostlivých rodičov rozmaznaného jedináčika v zlom a skazenom svete.

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 833x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu